Tietoa meistä

Lammin Lykky pähkinänkuoressa

Yhdistyksen nimi on Lammin kotiseutu- ja kulttuuriyhdistys (LyKKY). Tavoitteenamme on järjestää kulttuuritapahtumia Lammille sekä tukea mahdollisuuksien mukaan lammilaista kulttuurialan tekemistä ja harrastusta.

Lykky julkaisee Lammin Kotiseutulehteä, joka on ilmestynyt jo vuodesta 1967. Alkujaan lehden perusti Lammin nuorisoparlamentti, joka järjesti Lammille kulttuuritapahtumia. Lykky haluaa jatkaa nuorisoparlamentin viitoittamalla tiellä.

Yhdistyksen toimijat ovat avoimia kaikenlaiselle yhteistyölle, jota Lammilla on jo totuttu tekemään muun muassa Lammi-viikon järjestelyjen yhteydessä.

Yhdistyksen jäseneksi voi tulla kuka tahansa. Vuosittaisen jäsenmaksun maksamalla saa myös Lammin Kotiseutulehden kotiin kannettuna.

LyKKY ry:n hallitus 2024:

Petri Silvonen, puheenjohtaja, jäsen
Tapio Välikylä, varapuheenjohtaja, jäsen
Terhi Mäkinen, jäsenasiat, jäsen
Anja Vitie, rahastonhoitaja, jäsen
Pekka Jussila, jäsen
Susanna Mattila, tiedottaja, jäsen

Katja Piipponen, sihteeri

Lammin Kotiseutulehden toimituskunta 2024:

Susanna Mattila, päätoimittaja
Leija Kuuranhalla
Katja Piipponen
Tapio Välikylä
Maarit Vuoritie, graafikko

Liity jäseneksi

Yhdistyksen jäseneksi voi hakeutua täyttämällä sähköisen jäsenhakemuslomakkeen etusivun painikkeesta. Voit myös lähettää yhteystietosi postitse osoitteeseen LyKKY, c/o Terhi Mäkinen, Kostilantie 390, 16900 Lammi.

Vuonna 2024 yhdistyksen jäsenmaksu on 25 €/jäsen. Jäsenetuna Lammin Kotiseutulehti lähetetään kotiosoitteeseesi.

Kannatusjäseneksi liittyvä henkilö tai yhdistys voi kannattaa yhdistyksen toimintaa haluamallaan summalla. Vähintään 25 € kannatusmaksulla saa jäsenlehden postitettuna kotiinsa.

Kuvia yhdistyksen toiminnasta