Ajankohtaista:

• LAMMIN KOTISEUTULEHTI 2023 on julkaistu ja lähetetty jäsenille. Lehteä voi edelleen tilata yllä olevan linkin kautta tai ostopisteistämme Lammilta. Niitä ovat Kirjasto-palvelupiste, Lammin Kukkakulma, Lammin S-market ja Kukkakimara Tuulosessa.
  • VUODEN LAMMILAINEN on Päivi Ruuskanen. Päivi Ruuskanen palkittiin Lammin itsenäisyyspäivän jumalanpalveluksen jälkeen itsenäisyyspäivän juhlakahvitilaisuudessa Turvantalolla Tunnustuksen luovuttivat Sydänlammin kyläyhdistyksen puheenjohtaja Pirjo Sandelius ja Lammin kotiseutu- ja kulttuuriyhdistyksen puheenjohtaja Petri Silvonen Lammin itsenäisyyspäivän juhlassa.
  • Soittokuntatoimintaa Lammilla 1883-2022 (2022) ja Lammin raitin vaiheita (2020) on tilattavissa yhdistykseltä. Kirjoja voi ostaa Lammilla kirjastolta, Kukkakulmasta ja pankeista. Voit myös tilata kirjan tältä sivulta löytyvien linkkien kautta. Linkit vievät Lykyn markkinapaikkaan, jossa voit tilata ja maksaa kirjan heti.  Kirjat pyritään lähettämään mahdollisimman pian, mutta otattehan huomioon, että postitukset tehdään vapaaehtoisvoimin muun työn ohella. Kiitos!
  • Lykky on toteuttanut Lammin liikenneympyrän taideteoksen Linnaseudun Leader-tuella ja yritysten ja yhteisöjen avustuksilla. Hanketta tukeneet näet tästä linkistä.

Vanhoja ja uusia kuvia Lammilta:

Yhteistyössä vuonna 2023: